Fatosdvrc Merhaba arkadaşlar 1 buçuk ay oldu doğum yapalı hala lohusayim bu 2.doğumum ama dikişimde hafif sertlik var dokununca çok az bir acı oluyor ve bu da beni rahatsız ediyor tedirgin oldum açıkcasi bilgisi olan bilgi verirse çok memnun olurum
Kld Fatosdvrc merhaba, benim de 2 hafta olucak, normal dogum. Dikis yerinde sertlik var. Sizin gecmis miydi? Merak ettim?