Deniz678 @Egeymen merhaba sizin Ramzi teorisine göre tahminde bulunduğunuzu gördüm banada bakabilirseniz çok memnun olurum🥰
huma2018 Deniz678 kesnin yuvarlak oluşuyla hiç bir alalkasi yok çünkü benim kizmda bildiğin kese fasulye gibi ve şimdide erkek bebeğin kese bildiğin yuvarlak ama bebebgin kesede duruşu solda kız cnm bende bu tutu bebeğin kesede duruş yeri😊
Deniz678 huma2018 yaaa🥰inşallah öyledir sağlıklı olsun öncelikle ama illa gönülden geçen oluyor 2. Gebelik olunca 😍 öğrenince size mesaj atacağım ❤️
ebruzb @Serappp14 @huma2018 hanımlar sizi tecrübeli gördüm 🥰 bana da yorum yapar mısınız 🐣 burda 6 haftalık karından bakıldı https://www.hizliresim.com/kty1nkp
ege_ayaz_mom huma2018 https://resimyukle.io/r/FoGBdn4b1z canım bı arkadaşımın 8 haftalık ultrason görüntüsü bakarmisin😊
Selinkn Hanımlar bana da tahminde bulunur musunuz burada 7+3 [url=https://resmim.net/w2oepg/][img]https://i.resmim.net/i/16227245280011357308240469586740-scaled.jpg[/img][/url]
Selinkn Serappp14 cinsiyetini ogrendigim gibi mesaj aticam tesekkur edrim bir kızım olsun cok istiyorum
Deniz678 Egeymen çok teşekkür ederim öğrenince yazacağım 😍 sağlıklı olsun öncelikle ama gönül istiyor ki inşallah doğrudur tahmininiz😍