Deserya22 Arkadaşlar ben 16 haftalık hamileyim doktor bebeğin eşi rahim ağzına yakın ama 1 ay sonra yukarı çıkabilir cıkmazsa doğumun sezaryen olur dedi. Bilenler varsa cıkması için neler yapmam gerek yani sürekli yatmalı mıyım
ebrr1048 Deserya22 bişey yapmana gerek yok kendini çok yorma kendiliğinden çıkıyor yukarı yani benm öyle olmuştu
YuvarlanamayanPandaa Deserya22 bol bol dinlen harekette et ama o zamanla çıkar son haftalarda bile çıkıyor benımdeo o haftada aşşadaydı 21 haftalıgım çıktı mesela olur o
Senemunlu Deserya22 28. Haftaya kadar bekledik biz. Tam 28. Haftada ciktigini ogrendik. 1 ay cok erken arastirmalarma gore.