Derya341986 Kızlar 12 haftalık oldu bebişim, İlk haftalarda sağ kasığımda ağrı oluyodu uyuyodum geçiyodu. Bugün biraz temizlik yaptım sağ kasığım yine ağrıdı ve aşağı yukarı 2 saat falan sürdü ve akıntım var, geçti sizinde böyle şikayetleriniz varmı
Oozzee Derya341986 çok normal. Sağ kasığının ağrıması bebeğin oraya tutunduğunu gösterir. Yani benimki öyle en azından :) Sen gene de çok yormamaya çalış kendini. Ama şunu söyliyim; kasık ağrısı zamanla biraz azalıyor ama hiç tamamen geçmiyor :)
Tuba704 Derya341986 doktoruna muhakkak bildir bende sağ kasık ağrısıyla gittim enfeksiyon çıktı varsa ilerlemesin derim ve inşallah yoktur👍
Derya341986 Tuba704 15 gün önce idrar kan yitaraması yaptırdım çıkmazmıydı olsaydı ?? İki gün iki ayrı doktora gittim ultrasonla baktılar bir sorun olaaydı söylemezlermiydi
Tuba704 Derya341986 bende geçen hafta idrar verdim temiz çıktı bugün verdim enfeksiyon çıktı anlık oluyor demekki