AdakAybike ben 3 sene önce oğlumda masko mobilya kentinden aldım
Dolab ve besik aldım sadece sifonyer almadim dolab işimi görür dedim..
Simdi nasipse kızımı bekliyorum dolabı daha büyük bir dolabla değiştim, oyuncak dolabı ekledim güzel odaya uygun Birtane de berjel var emzirirken falan odada oturacak yer olsun diye o kadar başka biseu bırakmadım..
Son dakikada hali ve avize değişmeye karar verdim onlarida bugün sipariş ettim dogurmadan gelir inşallah 😂