Buket1906 Arkadaşlar idrar testinde bugün protein çıktı yarına kadar 24 saatlik idrar istedi doktor ona göre doğuma karar verilecek dedi Bi sorun olur mu yarına kadar 37+1 deyin bu haftada doğum olursa sıkıntı olur mu
Mnevvr53 Buket1906 bende bu nedenle 37 +3 dogun yaptim bebegim 7 gun kuvezde kaldi ama her bebek bir degil canim
Sevil_mavi Buket1906 gebelik sürecini de doktor özellikle mi idrarı sıkı takip yaptı ? Yani bende de her muayenede artık idrarda proteine bakıyor. Gebelik zehirlenmesi bulgusu var mı diye ? Sizden neden istemişti? Buarada canınızı sıkmayın öyle bişey olsa bile gönlümüzü rahat tutun iyi olur inşallah
Buket1906 Mnevvr53 benim ki kereatin 16-367 değer de 263 çıkmış canım ne demek oluyor ki bu biliyomusun