Birşeyi merak ettim .ramazan ayında oruç tutanlar icmiyolar ya genelde , mesela iftarı bekliyolar içmek için. Acaba o sekilde düşünüp orucluymus gibi varsayamaz misiniz? Sadece Kendi sağlığınız değil söz konusu, hiç birseyden habersiz günahsız bir bebek daha anne karnında sigarayla tanışması üzücü bi durum. Hatta bence ileriyide düşünüp bu çocuğun yaninda nasıl sigara icicez biz, ona böyle örnek olmayalım diiyip eslerinizle birlikte komple bırakın 😊 Allah yardımcınız olsun