Merhaba hamile olan anneler. Biliyorum cok kizacaksiniz tepkilerinde cok oldugunu biliyorum ama kendime bi turlu laf soz geciremiyorum. Sigara ve redbull energy icecegine cok duskunum hergun mutlaka 1-2 tane icerdim sigara zaten bi paket. Red bull birakabildim tiksindim icemiyorum ama sigarayi birakamiyorum. En kötusude sabah uyanir uyanmaz sigara yakmam. Cok kotu tepkiler alacagimi biliyorum ama lutfen beni yargilamayin🙁((