edanuur Kızlar spinal sezaryenden sonra ne gibi şikayetleriniz oldu bende aşırı ayaklarım sisti yani normal bir şişme değil korkmaya başladım 😐
benaslindayohum edanuur belim agriyoo 4. Gun bugün ama dik yürüyemiyorum ☹ bi de igneyi 3 4 kere yedim uyusayım diye uyusmadim en son genel oldum 🙄
edanuur gamzosgamzos Cumartesine randevu verdi canisi ama ayaklarım aşırı sisti yani normalin çok çok dışında
Mucem edanuur kızarıklık ve kaşınma olmadığı sürece son derece normal karşılıyorlar, bende de olmuştu ve kendi kendine geçti. Sürekli hareket etmek ve yatarken ayak seviyesini yükseltmek yardımcı oluyor.
Mucem edanuur dediğim gibi gün içerisinde sürekli gezindim çok yatmadım ama yattığımda da ayaklarımın altına yastık koydum. Ama dediğim gibi kızarıklık, morluk ya da kaşıntı varsa durumla ilgili doktorunu ara mutlaka.