Cigdemmom 34+5 olduk doğum pozisyonu almış acaba ondan kaynaklı mı bilmiyorum ama normalde hareketli olan bebeğim durdu resmen etmiyor çok nadir güçsüz ediyor bu haftalarda normal mi
Zehra-Arda Cigdemmom bende dün doktora gittik kalp atışlarında minik düşüş vardı serum taktılar normale döndü dediler ama gündüzleri pek fazla hareket etmiyor bebeğim geceleri daha çok hareketli bende endişeleniyorum
Cigdemmom birprensesvebirprensannesi bellide artık baş aşa olduğu için pek etmiyor ne bileyim korkuyorum ya 🥺
Ys35 Haftayım durmayan bebeğim çok az hareket ediyor. Baş geliş tamam ama kordon falan mı dolandı diye korkmuyor değilim 😕
Cigdemmom Ys35 bizimse kordan ağzına çok yakında duruyor hatta foto bile alırken kordon dudağını kapatmıştı endişe yapma dedi ama olmuyor öyle
islimkry Bizde 33. Haftadayız. Doktor baş geliş dedi ama sanki yan duruyor karnımda. Ayağını sağ böbreğime yakın hissediyorum🙈 sağ tarafıma yattığımda ezdiğimi düşünüyorum. Var mı bizim gibi olan ?
Cigdemmom islimkry bende öyle hissediyorum sağa yatınca pıt pıt itiyor karnımı sanki eziyorsun der gibi hemen düzeltiyorum 😅
Cigdemmom Zehra-Arda bende dün gece gittim herşey gayet iyi dedi anlamıyorum peki neden azaldı birden bire 🥺