Cigdm ablam 25 gün önce doğum yaptı anadoluda, hijyen sıfır dediler.
hatta enfeksiyon kaptı 15 gün boyunca serum yedi enfeksiyon artışından dolayı, sami beye gidiyordu organları yapışıkmış sezeryanda organları ayırmış sonra bebeği almış, şuan iyiler ama o süreç boyunca sıkıntı çektiler.
ilgileri iyi ama odalar olsun ameliyat yeri olsun hijyen yok diyor.