@znurstnKaraca canım doktora geldim de dediğiniz gibi değer yüksekliğinden dolayı doğumu önerdi, suni sancı ile normal doğum veya sezeryanla alalım dedi, gebelik zehirlenmesinden şüphelendi... ben beklemek istediğimi söyledim , zaten son haftadayız bu riski almaya gerek görmüyorum nasıl olsa erken doğum olmayacak dedi (39+3 teyim bu arada cuma son günüm takvime göre).. ben ısrar ettim risk nasıl bir risk diye sordum, bebek için bir sıkıntı Yok ama bu değer bir anda yükselirse anne için riskli bir durum olabilir dedi, ben açıkçası kaderci davranmak istedim biraz.. 300ün altında çıkması gereken değer bende 310 çıkmış, çok ciddi bir fark görmediğim için bekleme kararı aldık nihayetinde... lütfen dualarınızı eksik etmeyin 🙏🏻