Fatmaliakburak26 Snmgrbz ben gec duydum kalp atısını ya ılk gıttımde sadece kesesını gördük ve 10 gun sonra gıttımde kalp atısını duydum hemen aklına kötü bısey getrme canım 7 haftalık olmus ogrendım de
Ilknnur55 Snmgrbz ben daha yeni geldim doktordan cnm 5+1 im bnde keseyi gördük 5 mm dedi doktor ayın 17.sinde tekrar gidicem klp atışı için. Şuan klp atışı için daha çok erken değilmi
ceylan_oztrk Ilknnur55 Cnm benim öbür hamileligimde boş gebelikti doktor kese boyutu 6.haftada 20 mm ulaşmadı gerekiyor demişti doktorun sana soyledimi öyle bsiey bende şuan seninle aynıyız
ceylan_oztrk yamacinannesii Benim zaten 2 tane düştü bundan önceki boş gebelikte sorun olursa kahrolurum çok üzülüyorum daha hastaneye gitmedim yine aynı şeyleri söylerse iyice psikolojim alt üst olcak😔
busrahnm-95 Nazmel kalp atışı var dedi ben semt polikinligine gitmiştim sesli doyamadım ama 1.trimester testlerimi istedi testlerden sonra insallah tekrar özele gidicem ama var dedi hatta bebegide gösterdi mini minnacık ultrason kagıdında
busrahnm-95 Nazmel 4.011 mm yazıyor 🥰 normal sanırım dimi. Ayy bu konularda cok cahilim ilk gebelik olunca 🤭
busrahnm-95 Nazmel Allah razı olsun cemi cümlemizin öyle olur insallah rabbim dileyen herkese gönlüne göre nasip etsin 🤲🏻🌸