Aslinur Ozlemflz kuzum bnde 2 gün önce 12+2 de gitti tarama testi için %80 erkek dedi kuyruk sokumundaki kemikten anliyorlarmiş 3 hafta sonra tekrar vel net bakalım dedi yanılma payım var elbette dedi beklemedeyim bnde 😬
Ozlemflz Aslinur benimki ilk günden beri kız diyor bende kızım kızım diye seviyorum kuzum ya son dakka değişirse hayal kırıklığı ☹️ sende net öğrenince haber verirsin 🤗
Aslinur Ozlemflz veririm tabi kuzum. Benimde gönlümden hep kız geçti ama rabbim hayırlı evlat olmasını nasip etsin sağlıklı olsun kız erkek fark etmez 😍
momiesbabies Ozlemflz demekki ye ekşiyi doğur ayşeyi doğru değil onu anladım 😅😬😬 bende çok kız odaklanmıştım ama 😬🐣 kısmet ne olursa da canımızın parçası 😍
Ozlemflz Aslinur aminnn insallah canım. Kız da evlat erkek de sadece değişmesinden insan korkuyor. Hepimiz bebislerimizi sağlıkla kucağımıza alalım da sorun değil.