Hilal-95 tugbaaltuner benim sağlık ocağında 4 haftalıken 6 çıkmıştı sonra hemen hastaneye gittim dahiliyede yaptırdım 4.22 çıktı ilca başladık şükür bişey cıkmadı sende dahiliyeye gidip ilaç yazdır onlar ayarlıyor ilacları canm her ay gidiyorum ben kan veriyorum 16 hafta oldum sırf onun için ikili tarama felan yaptırdım korkudan
Mucize_anne32 İlaç başlamışlar dir canım sana eger saglik ocaginda verdiysen bazen yanlis çıkabiliyor gebeligin basinda çıkmadimi sonradan mi çıktı ben hergun aç karnina ilaç iciyorum her ay gidip kan veriyorum