Kızlar merhaba. Bugün 30+3olduk. Bikaç gündür kasıklarımda hafif agrı hissediyorum. Kontrolüme 4gün var daha. O yüzden sizlere danışmak istedim. Bu haftalarda normal midir yaşayanlarınız var mı? Bide bebiş bigün
futbol maçı yapıyor cok hareketli oluyor ve göbek deliği üstünde hissediyorum. Ertesinde gün daha azoluyor hareketi ve hissettiğimde de göbek deliği altında hissediyorum. Kasık agrısı da olunca biraz endişelendim acıkcası. Geceleri zaten uyku yok hamileliğimin başından beri. Bu sıra sola yatmaktan sanırım sol tarafıma kramp giriyormuş gibi agrı oluyor kalçamdan bacağa doğru ve kasıklarımda da agrı oluyo biraz. Magnezyum eksikliğinden oldugunu düşünmüyorum magnezyum alıyorum hergün çünkü. Yaşayan ve doktora danışanlarınız varsa benimle paylaşırsa çok sevinirim.