Merhaba arkadaşlar. Ben geçen cuma doğum yaptım. Bebeğime diyafram hernisi tanısı kondu. Ameliyat oldu ama hala uyutuluyor. Bu hastalık başına gelen var mı süreci nasıl geçti. Başından geçenler mesaj atabilir mi. Allah kimsenin başına vermesin. Bebeklerimize kiymasın. Herkesten dua bekliyorum. Lütfen çok dua edin oğluma