bu-relives12 RH38 banada hep 38 de dogurursun kız erken gelir falan dediler ama hiç bir belirti yok yarın 40 hafta olucak.
BetulDuru12 RH38 benim ilk doğumum da zorunlu sezeryandı daha belli değil bakalım kaç gün erken olacağı Sağlıkla kavuşalım bebeğimize inşallah