MelikeEvrenolu Ahh sizleri gördükçe böyle tedirgin olmaya başladım bende.
32 haftalığım benimde bugün kontrolüm vardı fakat nst girmedim doktorum biraz rahat.
Siz iyi tarafından bakın iyi ki girmişsiniz ki durumunuzu öğrenmişsiniz,ilaçla düzelir hiçbirşey olmaz Allah’ın izniyle.