UFyldz İnsanlar bu postları neden açıyor ? Yaşadığımız olumlu yada olumsuz şeyleri birbirimizle paylaşmak için.. Burda yapılan gebelik testleride paylaşılıyor ovulasyon testleride paylaşılıyor herşey konuşuluyor buralarda. Çünkü uygulamanın amacı bu. İnsanlar kendi aralarında bilgi alışverişi yapıyor. Bi umutla soruluyor heyecanla soruluyor. Her ay varmı yokmu diye beklemek çok zor. Ve burda en azından birbirimize destek olduğumuzu düşünüyorum. Yersiz yorumlarını rica ediyorum kendine sakla. Rahatsız olacaksanda uygulamayı kullanma o zaman…