Kızlar 37+3 haftalığına doğum şeklini akışına bıraktım ama normal doğum korkum var biraz o sancş anında dayanamayıp sezeryan istiyorum dersem yaparlar mı özel hastanede olucak doğum bide kendi dokdorum izinli falan olursa başka doktor geliyor mu 🙄kafam çok karışık yarım edin lütfen