Melos1 Merhaba arkadaşlar 11.haftadayım haftaya yani 12. Haftada ikili tarama testi yaptırıcam. Cinsiyet belli olurmu acaba 😂
Nigarhacizade Melos1 ben hafta sonu 11+6yım. Yani 12ci haftam bitiyor. Ben de yapdırıcam. Hem tarama, hem bir sürü farklı gerekli testler. Nasıl heyecanlıyımmm🥺🥺🥺
Guneyinannesi1 Melos1 alakais yokki ikili testle ben 2 gün önce oldum enseye bakti burun kemigine falan baktı erkekse belli olurda belki bide kan ve idrar
pamukkizimm Melos1 ben 12+1 de ikili test için gittim ultrasonda ense kalınlığına vs baktı cinsiyetini sorduğumda kıza benziyor dedi yüzde istedim %51 dedi kesinini bir ay sonra söyleyebilirim dedi ama şöyle kız gibi dedi 😊🙏🏼
Mltm88 Benimki 11+4′te erkeğe benziyo demişti…Sonra 14-15 hafta gibi kesinleşti…Pek söylemiyorlarda erkekler biraz daha erken belli oluyor sanırım..Bana söylediğindede kesin değil hazırlık yapma demişti
Guneyinannesi1 Melos1 olur ama kiz olunca zormus yani yine erkekte çıkıntı oluyor anlaşılıyor ama kizda belli olmuyormuş 😆
Melos1 pamukkizimm peki ikili test sonucu hemen cıkmıyor sanırım, kanda bakılıyor demi ense kalınlığına öyle değilmi? Yoksa ultrasonda mı
pamukkizimm Guneyinannesi1 ay hiç bilmiyorum doktor sadece ense kalınlığı güzel hiç bi sorun yok dedi 1 milim mi dedi acaba tam hatırlamıyorum
pamukkizimm Melos1 önce ultrasonla ense kalınlığına vs baktı sonra gidip kan verdim bir tüp bir hafta sonra sonuç için aradım hiç bir sorun yok dedi.
Maviss__ Melos1 bebeğe bağlı canım çünkü bebek o esnada bacaklarını açar ise doktor anlar kızda aşağı dönük çıkıntı oluyor erkekse de yukarı kalkık pipi bende adabı dönük çıkıntı gördü kız dedi yeğenimde de aynısıydı kız dedi 😌