Billia Kızlar iki gün önce doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı ve bebeğimin başı aşağıda erken doğum riski olduğunu söyledi doktorum sadece yat istirahat et dedi. Aynı şekilde olanlar var mı?
Asanmerve Billia bende dün gittim 33 haftalığım enfeksiyondan değil ama her an doğum olabilir dedi doktorum sancılarım da var ciğer geliştirici iğne vuruldun mu
BirMuallime Billia 33+5 te doğum yaptım bi sorun olmadı içinizi fersh tutun dinlenin. Ciğer geliştirici yapıldı mı
Dua35 Billia evet 35 haftalığız,34 . Haftada rutin kontrolümde nst de sancı çıktı 1cm açılmam varmış ..bebeğimde çok aşağıdaymış..ciğer geliştirici vuruldu ,hastanede kaldım 5 gün şuan evdeyim heran gelebilir dedi doktorum sağlıcakla kavuşalım inşaALLAH
Nurssss Billia 30 +1 de biraz enfeksiyon çıktı karın agrım vad ilaç kullandım hala sancılarım geçmedi 31 olduk doktor erken doğumdan bahsetmedi sizin enfeksiyon çokmu yüksek
Billia Asanmerve benim sancım çıkmadı nstde fitil ve antibiyotik verdi ciğer geliştirici bebeğe yapılmıyor mu ben öyle sanıyordum
Asanmerve Billia bebeğe değil doğumdan önce anneye yapılıyor bebek için zaten bana da yapmadı doktorum ama herkes yaptırmam gerektiğini söylüyor başka Dr gidecem pazartesi inşaallah
Asanmerve BirMuallime çok şükür Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın nasıl anladınız doğum olunca benim adet sancıları gibi yoğum sancılar oluyor bide bebek çok sertleşiyor yürüyemiyorum öyle olunca
BirMuallime Asanmerve benim de öyleydi sertleşiyordu sürekli normalde de oluyordu ama son zaman sıklaştı ve şiddetlendi o sertlik. 10 dk bir olmaya başladı. 31. Haftada zaten önce lekelenme olmuştu hastaneye gittim yatış verdiler nişanım geldi sancım çıktı nst de 1 cm açıklık vardı 5 gün yattı. Çıktım 33. Haftada kasılmalar iyice sıklaştı işte 10 dk bir olmaya başladı akşam yine lekelenmem oldu hemen hastaneye gittik direk doğumhaneye aldılar 5cm açıklığım vardı
mutluaile11 Suan 32+3üm hataneye yatirildim gece suyum geldi agrin yok ama suyum akıyor. Ciger geliştirici iğne vurdular gece hemen
BirMuallime Billia 2500 doğdu bi gün kaldık sadece hastanede kuvozde 2 saat kaldı sadece o da gözlem amaçlı.
ErsiNuray BirMuallime canm konstukmu senle hic bilmyirm ama bn suan e1 haftalgm.ve ayni seyleri yasyorm. Bazen 10 dk da bir kasilmam oluyor bugun kalcamda afedersn vajinamdan arkaya dogru giren bi agrim var. Ne durumdasn sen suan bn dr gitmektem yorldum
BirMuallime Billia benim gelişimi önde gidiyordu canım şekere bağlı, gebelik şekerim vardı 2 kilo üstü iyi değerlendiriliyor eğer doğarsa ama inşallah zamanını bekler
Nur_2013 Dua35 tam 34+6 hafta da benim de sancılarım çıktı bir gece hastanede kaldık şuan 35+4 olduk sürekli yatıyorum ama göbeğim aşağı inmiş gibi hissediyorum artık 37 görürüz inş bu saat ten sonra doğum olursa bi sıkıntı olurmuymus bisey söyledi mi doktorunuz
Billia BirMuallimebende şeker yok ama doktor haftasiyla uyumlu iri bebek olmayacak normal boyutlarda dedi
BirMuallime Billia şeker olmaması güzel benim gebelik şekerim olduğu için 3 hafta öndeydi son zamanlar normale dönmeye başladı ama doğduğunda yine haftası öndeydi
Billia Nurssss biraz yüksek daha bir hafta önce antibiyotik kullanmıştım hafif olduğu için ise yaramamış sanırım başka verdi doktor