Merhaba kızlar aslında doktorum kullanabilirsin dedi ama etrafta o kadar söylenti var ki tedirgin oldum 20lik diş ağrısı çekiyorum bugun dişçiye gittim augmentin 1000 mg verdi ve çekilmesi gerekiyor dedi kendi kadin doğum doktorum kullanabilirsin dedi ama eşimde daha önceden bu ilacı kullandı biraz ağır gibime geldi ama aranızda antibiyotik kullanıp doğum yaptıktan sonra bi problem yaşayan oldu mu cok tedirginim suan arada kaldım