Enfalcik Kızlar merhaba 36+5 günlüğüm yarın doktor kontrolüm var ama sanki yarın doğum olacakmış gibi bi his var içimde iki kere doğum yaptım hiç böle hissetmedim sizin de böle olup doğuran oldu mu hiç hissettiniz mi yani
mom77 Enfalcik bende 39 oldum bgün sanki gece dogurcak gibi hıssedıyorm annemede yarın bılet almıstım bu aksama cektım bakalım içimize dogdugu gibi olcakmı (: haberleselım 🌼)
Mirayyy77 Enfalcik ben 39+6da kontrol amaçlı gitmiştim ama hisediyordum doğuma alınacağımı ve o gün sezeryanla doğum yaptım ama tabi artık haftamda dolmuştu benim sizin daha erken gibi bir sorun yoksa sanmam 🤷🏻🤗