Kızlar merhaba, ben dün kontrole gittim 18 haftalık gebeyim. Doktorum 22 haftalıkken ayrıntılı ultrasona gir dedi. Tam 1 ay sonraya denk geliyor. Ama ben ayrıntılı ultrasonu başka hastanede yaptırıcam. Tam 1 ay sonra gidicemya benim normal kontrollerin de ayda bir.tekrar kendi doktoruma kontrole gidip o ayrıntılı ultrason sonuçlarını göstermeme gerek var mı? Yoksa ayrıntılı ultrason o ay ki gitmem gereken kontrol gibi bişey oluyor zaten. Bidaha boşuna aynı günler hem ayrıntılı ultrasona girip hemde kendi doktoruma kontrole gitmesem olur mu? Kendi doktoruma sonraki ay yani 26 haftalıkken gitsem sorun olmaz dimi? İlaçlarımı da sağlık ocağında yazdiririm.