Melikeali Merhaba kızlar önemli bir sorum olucakfı ben ay başı memlete gidicem ama özel araçla 10 saat felan sürüyor doktorum gitme gidersen uçakla git dedi ama araştırdım uçak daha tehlikeli oluyormuş kalkarken inerken hava basıncı uçağın türbülansa girmesi vs gebeliğimde hiç bir sıkıntı yok çok şükür köye giderken de 2 saatte bir mola verip yürüyerek gerekirse yatarak gidicem bir sorun olur mu sizce ne yapmalıyım veya içinizde doktor gitme dddiği halde giden var mı 🤭🙏🤲🏻
milena11 Melikeali uçak kesinlikle daha mantıklı 10 saat risk almak yerine 1 buçuk saat risk alıyorsunuz ama bence gitmeyin kesinlikle
gamzosgamzos Melikeali Bence doktorunuza güvenin araştırdığıniz bilgilerin doğruluk oranı olmayabilir
Seyma46-46 Melikeali Bunu doktorunuz daha iyi bilir biz ben desek olmaz şimdi. Ben olsam doktorum gitme dediyse gitmezdim uzun bir saat sonuçta.
Zelsonr Melikeali Bende pazartesi doktordan izin almak için gidicem inşallah izin verir. Benimde yol 10 saat dinlene dinlene gidicem doktor izin verirse. Senin riskin mi var canım
Melikeali Zelsonr hiç bir riskim yok herşeyim normal ve çok iyi sonuçta normal bir yere gider gibi olcak 2 aaatte bir inip yürüyüşüm vs olcak kafam çok karışık çok da gitmek istiyorum
Zelsonr Melikeali Hmm anladım canım yaa şimdi icim bir tuhaf oldu bende gitmek çok istiyorum inşallah izin verir
canserko Melikeali google yerine doktoruma güvenmeyi tercih ederim. hamileliğinizin kaçıncı haftasındasınız.?
canserko yani bebeginiz ve kendiniz için en iyisini bizim söyliyecek halimiz yok; siz bileceksiniz . En ufak bir seyde de vicdan azabından ne hale gelirsiniz bilemiyorum . allah korusun Hem doktor da gitmeyin dememiş zaten Melikeali
Aysnen009 Melikeali Biz de yola çıktığımızda 20 haftalık olacak. Daha doktoruma sormadım yolumuz 24 saat sürecek. Bir gun otelde kalıp öyle devam ediyoruz hep. Bakalım ne diyecek doktorumuz.
Suleasyaa 28.haftamda 5 saatlik bir yolculuğa gittim. Bin pişman oldum. Ayaklarım ödemden patlayacakti. Sıcak inanilmaz ezdi. Hasta oldum yol çok yoruyor. Mide bulantilarim başlamıştı hala devam ediyor 2 hafta geçti üstünden ama .10 saatlik yol sizi çok yorar
Csm Melikeali valla ben 35. Haftadayım ve memleketten cok uzakta oturuyorum. Bu süreçte min 5 6 defa uçağa bindim. Haftaya da doğum için gideceğim, yine bineceğim uçağa. Çok da pimpirikli olmamak lazım, öyle olunca ne olumsuzluk varsa insanı buluyor 🤣🤣👍
Ozlem23 Melikeali ben hamileligikin başında uçakla seyahat etmiştim birşey olmadı doktorunuzdan önermiş sonuçta 10 saat çok yorucu olabilir ama sık sık mola vericez diyosunuz belki öyle olabilir
Melikeali İçim rahat etmedi doktorumu aradım asıstanla konuştum uçak korkum var arabayla bu şekilde gitmem gerekiyor diye gitmeden önce seni görelim bir sorun yoksa doktorumuz izin verir dddi az da olsa içim rahatladı 🙏
Yasinimm Melikeali kız ne olcak ben 29 haftalıkken gittim hatta doktor izin vermemişti birde riskim var di ve haala var ama herşey Allah elinde olan bişey sen oturduğun yerde de olur olacağı varsa zaten bunlar hep bahane🤦♀️😊
Melikeali Yasinimm aynen öyle orası gece yatağında uyurken de olur olacak tedbirimi alıp gidicem aile binası hepsi topluca gidiyor burda tek kalmam bana göre daha risk 🤭