Kızlar 22 haftalık gebeyım 3 hafta sonra 5 saatlık bir yola gıdıcem ama içimde hep bir acaba var. Baştan anlatırsam 8. Haftamda kanamam oldu 14. Haftaya kadar az az devam etti sonra durdu çok şükür bebek şuan ıyı doktorumda dura dura gidebilirsiniz dedi ama o korkuyu bir defa yasadım şimdide cok korkuyorum birdaha birşey olursa diye. Seyahat eden oldumu 25. Haftasında hiç?