Asanmerve ben 9 ay aynı Doktora gittim 37 de doktorum izne çıktı 39 da başka bir dokrorla acil Sezaryen oldum. Allah iyilerle karşılaştırsın çok memnun kaldım üstelik benim bir riskim de yoktu sizin varmış bence bir görüş daha alın mutlaka ya da doktorunuza ısrarcı olun net olsun sonuçta ilk anneliğimiz sormamız gereken kişi başka anneler ya da internet değil direkt kendi doktorumuz