Merhabalar 👋
Dün iç çamaşırımda kan vardı sildiğimde’de geldi altıma pet koydum azar azar geliyor hastaneye gittim nişan gelmiş açılma 1 cm denildi sancıların gelmesini bekle dedi şuan adet sancısı gibi sancılarım oluyor geçiyor tekrarlanıyor ne zaman doğum yaparım arkadaşlar ?🥺