zehra33 Merhaba kızlar benim kızım olcak inşallah isim düşünmeye başladım tabiki ve çift isim istiyoruz. LİNA isminin yanına güzel bir önerisi olan var mı?? ✨☺️
zehra33 AdaninAnnesi aaa nasıl gördünüz merak ettim ☺️ Teşekkür ederim öneriler için değerlendireceğiz ☺️
AdaninAnnesi zehra33 rüyamda doğmuştu ikinci ismi linaydı ilk ismini hatırlayamadım iki isim koymuştum kızıma 😐
Sermel zehra33 güzel anlamın da benim de oğlum olursa umut Ladin kızım olursa Umay lavin bırkaıcam belki düşünürsünüz siz de :)
zehra33 Sermel hoşmuş anlamı☺️ Lina da sevecen, yumuşak huylu demek. Arapçada aynı zamanda güzel kız anlamına da geliyormuş. Tabi Kur’an’da da hurma fidesi anlamındaymış öyle biliyorum ben.