Sh_erdogan Arkadaşlar merhaba. 7 haftalık hamileyim ve Allah izin verirse gidebildiğim yere kadar çalışmak istiyorum. Duyduğuma göre 7. Aya kadar çalışılırsa belli bi para alınıyormuş. Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim☺️🙏🏻
Mavimmzg Sh_erdogan doğumdan önce ve sonra belirli bir süre yasal iznin var. O izin süresinde işverenin sana maaş ödemesi yapmayacağı için devlet sana son 3 ay sanırım ödenen sigorta primlerine göre belirli bir miktar ödeme yapıyor. Ben böyle biliyorum en azından
Minikkuss Sh_erdogan 32. Haftaya kadar çalışıp 32. Haftanda çalışamaz raporu aliosun 8 hafta .. Doğumdan sonra da 8 hafta rapor alıyosun toplamda 16 hafta rapor parasi alıyosun. Maasinin 3/2 olacak şekilde . Son 1 yıl içindeki sigorta primlerin ve calistigin gun sayısını hesaplıyor sgk