[silindi] Benimde boyleydi doktorumuza gittik kanaman olmadığı surece sknti yok ama agri olmasi düşük olabilecegine isaret dedi. Yerinden wc disinda kalkma dedi. 4 haftalik igne Proluton ve Dupbaston hapı verdi. Igne hafta da bir hapi da 8 saatte bir iceceksin dedi. Dikkat ederek devam ediyorum 7.haftamda ağrılar azaldi hapi 2 ye indirdi igneye devam dedi ama igneyi hafta da bir yaptir hapi da mumkunse agrin olmadikca icme dedi şuan cok daha iyiyim ağrım azaldi ama 5 ve 6.hafta da cok kotuydum 🥺 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲