merhabalar kızlar gebelik boyunca burada çok fazla soruma destek buldum ben de doğum hikayemi paylaşmak istedim. 38+5 ken gece cok rahatsızlandım ama birkaç gün önce yanlış alarm yüzümden sabrettim sabah 10 dk da bire indi sancılarım hemen hastaneye gittik ebe kontrolünde açılmam yoktu moral 0 tabi doktorum gördü sancın cok açılman olmasa da sezeryan artık dedi sonra o muane etti 4 cm açılmam vardı tekrar dogumhaneye yolladı yukarı çıkana kadar 6 cm olmuşum muane esnasında suyum patladı doğum başladı sabah 9-30 gibi hızlı ilerliyor dediler fakat kızım tam kanala oturmadı o yüzdem 7 cm de kaldım 12 den 15.00 a kadar yoğun agrılarım oldu yalan degil cok şiddetliydi takatim kalmadı doktora sezeryana alın diye agladım ama sen yapabilirsin beraber yapıcaz epidural yapalım dedi anesteziciler geldi iğnemi vurdu ve harika bir rahatlama hissi.. tabi tüm sancın gitmiyor ama bu zirve agrılardan sonra yükselen acı eşliğinden bisi yok us gibi oldu benim sonda hızlandı bebek asagı indi doktorum masaj yaptı bana yatağımda beni rahatlattı hadi catıya gidelim dedi her süreçte yanımdaydı çatal cıktık katılma geldikçe ıkındım bir kaç defada üstümden bastırdı ebeler kızım cok hızlı inmediği icin sonra doktorum hadi dedi ve son okunmamla kızım doğdu harika bir his ve şok hissi 😂 inanamadım göğsüme verdi doktorum ve 2 dikişim var içeride kaç söylemedi. Onları yaptı ama pek bisi hissetmedim çok güzeldi hersey harikaydı asla hiçbirseye değişmem sorunuz varsa sorabilirsiniz ❤️