Eveet arkadaşlar bir doğum hikayesi de benden gelsin istedim ve bunu yazdım
Yazarken çok mutluydum çünkü bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım
- Haftamda geldi miniğim
Yaklaşık saat 7 civarında regl sancısı gibi bi sancı girdi karnıma 6 dkda bir geliyodu. Burda forumda paylaştım kızlar doğuruyorsun vs dediler heyecanlandım korktum falan. Eşim evde değildi tek başımaydım komşumu çağırdım doktoru aradım doktor gel dedi. Komşum sağolsun beni arabasıyla hemen hastaneye götürdü ben de bu sırada eşimi aradım. Her neyse hastaneye vardık. Doktor biraz yürüyüş yap sancın artınca gel alalım doğuma dedi. Bahçede 15 dk yürüyebildim sadece sancım arttı. Yukarı çıktım eşim de yanımdaydı. Doğumhaneye aldılar beni. Bi 10 dk orada bekledim. Sonra suyum geldi ve sancılarım aşırı fazla arttı. Doktor geldi işte tüm gücünle ıkın dedi. Öyle işte çok fazla zorlanmadan bebeğim geldi. Kucağıma aldım kokladım ağladım. Benim için çok güzel bi duyguydu. Çok korkuyordum normal doğumdan ama o kadar da korkulacak bir şey değilmiş.
Kızımın sağlık durumu gayet iyi benim de iyi. Hemen gelir gelmez mememi tuttu. Şimdi uyuyor. Akrabalarım falan hepsi geldi yanımdalar. Çok şükür allahıma sağlıkla aldım kucağıma
Yanımda ooan herkese teşekkür ederim.
Hamile olan annelere allah kolay doğum sağlıklı bir şekilde doğum nasip etsin
Bebeği olmayanlara da allah en kısa zamanda bir bebiş nasip etsin
Ben artık happy kidse geçiyorum. Yorumlarınıza yanıt veriyorum sizleri seviyorum😘😍