Sedayavuz Merhaba. 19 haftalık hamileyim ve ultrasonda doktorum kız olarak görüyorum ama emin değilim dedi. Ben ilk zamandan bu zamana kadar hala daha erkekmiş gibi hissediyorum. Sizce bu durum normal midir?