Likapaa 18 haftalık olcam yarın 3,5 kilo almışım . Çok mu ? 🙄 bana fazla geldi 🙄 siZde durumlar nedir ? Kaç kilolardasınız haftanıza göre ?
lentil Likapaa senle aynı kaderi paylaşıyor sayılırız. 16.hafta 2.5 kilo. Ama doktoruma göre normal ki kiloya takıntılı bir doktorum var. Hatta geçen ay 1.5 kilo almşm. Benm planlarıma göre ayda 1 kilo almak vardı. Doktorum hayır ayda 1.5 iyidir dedi. Senn doktorun birşey dedi mi
Likapaa lentil bana 3 aya kadar hiç kilo alma, 3 aydan sonra birer kilo alarsan çok güzel olur demişti 😂 ama ben daha 18 haftamda 3,5 aldım şimdi gidicem bakalım ne Dicek bu duruma 🙄
BorasMom 23.haftadayım 2 kilo ! Ben 18.haftadan sonra almaya başladım Ama vücut yapınızla yaşınızla hamile kaldığınız kiloyla alakalı hepsi daha dikkat edersiniz ama zaten ortalama 11 13 kilo normal deniyor hamilelik bitimine kadar
Likapaa BorasMom size maşallah diyorum ☺️ Ben 57 işe hamile kaldım ve kilo alan bi yapım yok aslında ama şimdi çok acıkıyorum ve tıka basa yiyorum gece su içmeye felan uyandığımda inanılmaz açlık hissediyorum ve yemek yiyorum 🙄
UralYlmz Likapaa bence normal kilo almışsın, biz bugün 20 haftalık olduk oğlumla. 73le hamile kaldım iki hafta öncesine kadar 75 kiloydum iki haftadır 74 çıkıyorum 🤰
lentil Likapaa bana da ilk 3 ay alma demişti ama o zman 1 kilo almştım. Kaç kiloyla hamile kalmştnz peki? Ben 57 ile hamile kalmştım doğuma 69la gdeceksin demişti bakalm nasıl devam edecek
muallimehanimmom5 lentil hesaplama bana da o şekilde yapıldı 54 ile hamile kalmıştım 66- 69 a olması gereken doğum kilosu gösteriyor . Sanırım 15 e kadar normal