Ayse7171 Merhaba sevgili anneler nişan geldikten ne kadar sonra sancınız geldi doğum yaptınız ben dün iç çamaşırımda kan gördüm kahverengiydi ama anlayamadım 🙄🙄
ZeynepUstaaa Ayse7171 benim nişanım geldikten 1 hafta sonra suyum geldi ama hiç sancım ve açılmam olmadı maalesef
ZeynepUstaaa Ayse7171 Ben suni sancı istemediğim için kendi isteğimle sezeryan oldum sezaryen ne çok kolay bişey nede çok zor tam ortası ama eve geldiğin gibi kilotlu korseler var ondan kullanırsan çok daha kolay geçiyo sıkı tuttuğu için