Happyasya Sizce ne zaman almalıyım? Kimisi ihtiyaç halinde doğum sonrası duruma göre alın diyor kafam karışık??
Azramm33 Happyasya hazırlık aşamasında almadım bende doğumdan sonra ihtiyac duydum almıştım iyiki aldım suan 3 kati fiyatı
Minikturtageliyor Happyasya doğumdan sonra ihtiyaç olsa bile hastanelerde süt makinası oluyor. Zamana bırakmak en iyisi ☺️
Hsbsk Happyasya ben kizimda almistim hic kullanmadım desem yeridir ya 3 ya 5 kez kullandım. Gerek yokmuş ikinci olursa diye de atamadım.simdi ikincide belki. Ama asla ihtiyaç değil ve dünyanın parasi alma bence
Nanelisekerr Ben almıstım. Ne olur ne olmaz diye. Suan bebeğim küvezde. Keske kullanmak zorunda kalmasaydım ama kullandım. İyi ki almısım o yüzden