yamacinannesii Öncelikle iğrenecek olanlar resmi açmasınlar. Az önce oldu bu ilk defa 17 haftalık hamileyim sağ boşluğumda bir ağrı var nedir bu normalmidr acaba https://www.hizliresim.com/sysmw8m
Dilekcnkn yamacinannesii Ay benim bu kadar fazla değil ama lavaboya gittiğimde bir haftadır benimde böyle sanki nişan gibi yaa
Sevgiylm34 yamacinannesii enfeksiyon var bende de böyleydi doktor antibiyotik ve krem verdi birde sürekli su içmemi söyledi kasık agrılarımdan duramıyordum enfeksiyon yüzünden
Azramm33 yamacinannesii 15 haftalığız benimde öyle ilaç kullanıyorum ilk hamileliğimde de vardı ve amniyon suyunun sızmasına neden oldu erken doğum oldu
Suleasyaa Enfeksiyonunuz var.kontrole gittiğiniz zaman doktorunuz ile görüşün ilaç yazacaktır. Enfeksiyon erken doğuma sebep olabiliyormuş çünkü
yamacinannesii Azramm33 yok test istemedi normal ultrason yaptı açılma yok rahim uzunluğu da iyi düşük tehtidin yok dedi fitil yazdı 3 gün arayla kullan dedi ben progestan fitil kullanıyorum 10 haftadır belki o yapmıştır dedi