Merhaba kızlar size bir sorum olacak. 37. Haftama kadar herşey yolunda ilerliyordu. Dün tam 38 haftalık olduk. Kontrolüm vardı bu arada devlet hastanesine gidiyorum. Gittim nst çekildi herşey yolunda ultrason ile bakıldığında doktor bana suyun geldi mi dedi hayır dedim. Senin suyun azalmış sınırda değil ama Buda iyi birşey değil eğitim araştırmaya git dedi. Korktum hemen Kartal eğitim araştırmaya gittim orası yatış verdi fakat burası pandemi hastanesi suni sancı vericez ne zaman doğurursun bilemem refakatçi ziyaretçi vs almıyoruz telefon bile olmaz sende 3-4 gün içinde doğum yaparsın virüs de kaparsın deyince korktum. Yatışı iptal ettim Zeynep kamile geldim. Orası da evet suyun az ama sınırda değil nst de güzel sancın açılman vs yok yatış vermiyorum cumartesi tekrar gel dedi. Kafam Allah bullak oldu her kafadan farklı ses çıktı böyle bir durum yaşayan oldu mu? Ne yapmam gerek su artması İçin 🤦🏻♀️