Herkese merhabalar, burada yeniyim.
Gebelik çok yeni 3 hafta 6 günlüğüz😊dün kan verdim betahcg 75 çıktı iyi mi? Döngülerim 26-27 olarak düzenlidir.Biraz sabırsız olduğum İçin kan testinden önce bir yığın evde test yaptım kıpkırmızı olmasa da pembelik vardı, ancak bu sabah partum marka erken gebelik testi yaptım adetim de gecikti ya iki gün net çıkar dedim ama baya silik çıktı😓dün değerim 75 ti, acaba düşüyor mu bebeğim ? Yarın yine kan vericem, acaba normal mi? Çok canım sıkıldı