Ben adet gecikmesinden 3-4 gün sonra yaptım testi pozitif gördüm bekleyin bence. Belirtilerim de adet öncesi belirtilerin hepsiyle birebir aynıydı ben hastalanmayı bekliyordum resmen pedle geziyordum oldum olucam diye o kadar aynı belirtiler yaşadım yani. Sonuç olarak adet olmadım fark bu 🙂