birkedilianne Meliiil23 evet. Erkek bebekler erken hareket eder diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum 🤗
lentil Btlklkn bende 16 dayım pıt pıt bir hareket var gbi göbeğe bakınca ama kalp atışımı dinleyince aynı ritimde diye bebek değildir demiştim. O bebek mi oluyor yani 😂
Meliiil23 lentil evet o bebek oluyor doktoruma sormuştum bende kalp atışı gibi pıt pıt hissediyorum diye bebeğinin atışı demişti 🤗
1yildirim-bebek birkedilianne bende 13+5hamileyim şu iki uç gundur elimi karnima bastiğımda boyle elimin altindan bisy kayiyo sanki bence bisisimiz o 😀😀
Mltm88 Dilekcnkn Benimde 3.gebeliğim sanki ilk defa anne oluyorum..Doğsun hiç kucağımdan indirmem diyorum:)) 17.haftamda hissettim bende şuan 21+6 yız😍