isimsiz123 Dün akşam 35+1de doğum yaptım ikizlerime çok şükür ikside yanımda😊 bir bebeğim geçti işitme testinden ama diğer bebeğim geçemedi bu durumu yaşayan annelerimiz var mı ? Daha sonrasında ne yaptılar
busraaaaaaa1903 isimsiz123 yiğenim testlerden geçemedi %100 sağır dediler günlerce çocuk sağır diye hiç sesten çekinmedik birgün kapı rüzgardan hızlıca çarptı ve çocuk irkildi o an anladık ki çocuk duyuyor senin durumunla aynı değil ama içini hiç karartma çok sağlıklı bir ömürleri olur inşallah
oykuduru21 isimsiz123 2-3 gün sonraydı sanırım ondanda geçemedi 3. De geçti su kalmış kulağında anca gitmiş
isimsiz123 Hssssh23 2220 -2590 doğdular canım çok şükür girmediler . 2590 olanın solumum sıkıntısı olmuş yanımda hava desteği verdiler 12 saatlik sonrasında iyi çok şükür 🙏
Busracobann isimsiz123 bende 35 haftalık doğum yaptım 9 gün önce kuvozde yattı 1 hafta . Bişey sorcam size bebekler emerken meme de tıkanma oluyor mu küçük oldukları için
isimsiz123 Busracobann evet oluyor bizim bebeklerden ikisine de mama takviyesi yapılıyordu bir tanesi şırıngayla veriyorduk mamadan sonra morardı 3 gündür gözetim altında