Gizem10 normalde zaten gebelerde vücütta kan artıyor benimde özellikle yemeklerden sonra inanılmaz çarpıntın oluyordu, dr um yemeği hızlı yiyorsundur ve kan şekerin bi anda yükseliyordur ondan dedi gerçektende öyle , özellikle sabah çok aç olunca kahvaltıya saldırıyorum bu sefer çarpıntı yapıyor ... korkmayın inşallah bişey olmaz