Cmre12 civil ve e-bebekten pahalı. Kaliteyi sorarsan, bence güzel. Ben de öyle yaklaşmıştım ilk çocuk her şey kaliteli olsun diye, baktım A101 daha pahalı ☺️
kışlık hastane çıkışı olarak uzun kollu ve organik seçeneğiyle Panço’nun setleri var. Onun kumaşlarını beğendim, bakabilirsiniz.