13.haftada gittik doktora bebek yüz üstü yatıyordu. 17.haftada 1 hafta önce doktora gittik cinsiyet öğrenmek için bebek amuda kalkmış duruyordu . Çikolata yedim yarım saat yürüdüm hareket etmedi . Bugün tekrar doktora gitçez ne yapmak lazım. Önerileriniz var mı .