zeynepa55 benim bebeğim genelde önden gidiyordu, sizin haftalarınızda 1 hafta gerilik çıktı başka bir doktora gitmiştim beni baya korkuttu. Kendi doktoruma yazdım 1 hafta bir şey ifade etmez dedi. Tekrar kontrole gittiğimde haftasını yakalamış geçmişti yine. Muz, ceviz ve kaşar peynirini bol tüketebilirsiniz, içinizi ferah tutun🌸