Aliasafamam Merhaba kızlar 40+6 hamileyim ve ilk dogumum olacak erkek evladımız olacak ama bu bebisimiz gelmek bilmiyor hastaneye gitsem nasıl bir yol izlemem gerek ve dogumu başlatmak için ne yapmalıyım. Yardımcı olursanız sevinirim.